Kerkplein 3 9667 Horebeke
055/45 52 35 info@horebeke.be
Openingsuren
Maandag tot vrijdag: 09:00 - 12:00 Maandagavond: 17:00 - 19:30
Een bewijs van woonst (of attest van inschrijving) bevestigt dat een inwoner ingeschreven is op zijn adres in de gemeente.
Het bewijs bevat een aantal persoonlijke gegevens zoals:
U kunt ook een bewijs van woonst aanvragen met de historiek van uw vorige adressen.
U kan het attest aanvragen aan het loket bij de dienst Burgerzaken. U brengt uw identiteitskaart of verblijfsvergunning mee.
Als u beschikt over een elektronische identiteitskaart, dan kunt u attest ook raadplegen, downloaden en afdrukken via 'Mijn Dossier', de online toepassing van het Rijksregister.
Het bewijs mag ook worden aangevraagd door een wettelijke vertegenwoordiger (ouder of voogd) of een gevolmachtigde. In voorkomend geval, brengt u de volmacht en identiteitskaart van de aanvrager mee, alsook de eigen identiteitskaart.
Om deze site te gebruiken